Thursday, November 27, 2014

Shaklee memberi tenaga selepas Pembedahan

Assalam sume..

Malam ni saya cuma nak kongsikan pengalaman saya sendiri sewaktu melahirkan anak ketiga saya, Yus Anwari Ansar... secara pembedahan kali ketiga ditempat yang sama ... (cuba anda bayangkan) heheh.

Ok.. sepanjang pregnantkan Ansar..of coz Ansar adalah baby SHAKLEE... Apa yang dikongsikan kt sini adalah kesan daripada saya pulun 3 vitamin sebelum dan selepas pembedahan.

Dipendekkan cite...

Dah nak tibe time bedah ni..sebelum masuk labour room saya cepat2 curi2 telan vitamin c 2biji, vitalea 1biji dan b-complex 1 biji.(kena sorok2..nanti nurse marah..hehe).
Rasanye dekat 6jam kot baru siap sume ...
Dan disahkan saya bleeding plak 2pine darah hilang.. dah la kena bedah untuk kuarkan anak..kena tebuk plak kt belah kanan nak kuarkan darah yang bleeding tu... Doktor terangkan kat saya yang kes macam saya ini selalunya patient tidak panjang umur.Tetapi Allah punya kuasa..ajal maut sume diatas kehendakNya.
Syukur Alhamdulillah.. Sehari selepas tu.. doktor ada menegur,  Even bleeding, saya still  tidak nampak lesu  tetapi saya begitu bertenaga plak.. Alhamdulillah memang saya bertenaga dan rasa fresh macam biasa..
Ini adalah kesan dari ambik 3 vitamin ini dan juga atas kehendak Allah juga.. Seminggu selepas bersalin.. luka saya cepat kering.. walaupon ade jugak terbuka sedikit disebabkan banyak bergerak.. but still ok dan tiada masalah dari segi tenaga dan luka cepat ok.

Dan apa yg bestnya...
1.Saya ada masalah darah rendah..vitalea sangat membantu menambahkan darah saya.
2.Vitamin c mempercepatkan luka dalam dan mencantikkan juga kulit.
3.Vitamin B still kena makan sbb sangat2 membantu hilangkan penat n stress waktu berpantang..

Anak2 saya Yus Athari Akid dan Yus Anwari Ansar adalah model baby shaklee dan juga testimoni milk booster..susu subhanallah.. berlambak2.. yang tu cite kemudian.

Sekian saja.. Ibu kalau sygkan anak2 n suami anda.. jgn pandang ringan dengan kesihatan dalaman anda.

Jom sihat dengan Shaklee


 FARA akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Popular Posts