Tuesday, January 6, 2015

Promosi terbaik Shaklee January 2015

Pembukaan tahun 2015 yang terbaik dari Shaklee.Saya paling teruja bila dapat tahu yang vitamin vitalea untuk kanak-kanak dah kembali...yeayyyyy!!!!. 
Promosi Vivix lagi la best... untuk yang nak dapat membership Shaklee secara percuma beli 2 botol je pon dah dapat tau...
Satu lagi...yess ni my Favourite...  Alfalfa... Korang tengok je Poster Promosi ni sure korang nak borong punye!!!
Saya teringin sangat bulan ni saya dapat beli VIVIX time promosi... haa ape lagi.. bertarung habis-habisan la nak juga try Vivix ni kan.. Dah ramai kawan2 yang share testimoni merekalah, customer la, mak ayah memang dapat kesan positif lepas makan vivix.

 Yang penting, saya kena war-warkan kat blog saya sebab kat luar sana ramai yang memang suka gile Vivix dan Alfalfa ni. Antara khasiat utama Vivix  adalah detoks darah dan anti aging serta penawar 1001 penyakit. Hanya yang dah rasa tahu bestnya tonik ajaib ni. Okey takmo cerita panjang.. korang nak tahu pasal Vivix. klik VIVIX 




DAPATKAN PRODUK SHAKLEE HARI INI! 


Anda mencari pengedar Shaklee Kuala Lumpur Hubungilah saya:

Puan Fara Sainai
012 - 310 7784
atau email kepada fara435@yahoo.com
FREE DELIVERY untuk kawasan Hulu Kelang 
(Wangsa Maju,Setiawangsa,Melawati,Keramat dll)
Penghantaran Pos Laju ke seluruh negara!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Popular Posts