Thursday, February 19, 2015

Semakin Berseri Dengan ESP Shaklee

Masih ingat testimoni saya selepas consume beberapa vitamin Shaklee?? 
Jom baca kat sini .

Hari ini saya nak share kulit saya semakin berseri selepas ambil ESP (Energizing Soy Protein) ..

Tadaaaa.... 

shawl neolofa tu 1st time cuba.. hehe 
Semakin hari semakin saya dapat rasakan PERBEZAAN pada kulit wajah saya. 


Kalau sebelum ni kan saya ada cerita yang saya pernah stop dalam bisness shaklee dan juga guna produk shaklee,saya guna produk kurus yang sangat glamer dipasaran hehehe. Tak perlu la saya bagitahu kan. Anyway, dalam produk tu pon ada juga produk kecantikan. Dan saya guna pencuci muka berasaskan Vitamin C. terus terang pada awalnya memang ok, selepas kerap guna kulit muka saya mula berminyak... 

Kat bawah ni saya share gambar sebelum dan selepas guna semula vitamin Shaklee..


Haaa nampak tak perbezaan tu.. ok, gambar sebelum tu saya guna produk protein juga. Tetapi kesannya muka selalu berjerawat dan berminyak.. 

Selepas saya detox dulu dengan vitamin Shaklee, dah nampak kan kesan dia lain kan? MENARIK tak! 

lagi best selepas minum ESP Shaklee saya betul-betul berpuas hati... 

Make-up??? So far saya tak pakai apa-apa pon kat muka. Tetapi saya tengah nak cuba Set Nutriwhite dari Shaklee tau... 

ni set asas dia... 



Saya sudah semakin hari semakin jatuh cinta dengan semua produk Shaklee yang DIJAMIN berkesan. 


Anda bagaimana? 

Wallahu a’lam.


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI FARA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area WANGSA MAJU, SETIAWANGSA, SETAPAK, KERAMAT, MELAWATI,  boleh hubungi FARA untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 FARA akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Popular Posts