Friday, February 20, 2015

TESTIMONI : Hilangkan Parut Campak dalam 5 HARI

Saya masih teringat lagi yang kawan saya memang dari kecil tak pernah kena demam Campak .

kalau kecil-kecil kena takde la rasa teruk sangat kot sebab parut boleh cepat hilang. Ini dah tua ngko... memang tang parut tu yang memang susah giler kan. Tambah-tambah kat area muka... 

So kat sini saya nak share la sikit kisah Master Herny , bagaimana dia boleh cantik semula selepas kena campak, memang syok sangat. JOm baca apa dia cerita.



Sumber 



gambar di atas tu adalah gambar saya sendiri.

masa bulan 2 hari tu saya terkena demam tinggi. kebetulan masa tu saya berada di makkah. ya Allah risau sangat. kemudian bintik2 campak tumbuh.

masa hari nak balik malaysia, saya mandi dengan air zam2. memang keluar banyak bintik2 campak.

nasib baik tak kena kuarantin kat airportz sepanjang di mekah saya cuma ambil vitamin C dan nutriferon. selain tu untuk tenaga saya ambil cinch tea.

sampai di KLIA husband datang jemput dan balik ke penang. masa tu dah keluar bijik2 campak 1 badan. miangnya memang tak terkata.

sampai nya di penang saya ambil shaklee secara "intensive"

untuk muka saya rajin kan diri untuk kerap cuci muka dengan pencuci nutriwhite. kemudian saya "bedakkan" dengan ESP. ESP saya campur sedikit air dan sapu kemuka dan tubuh. rasa sejuk je.

kemudian malam saya sapukan minyak vitamin E ke tempat2 yg berparut.

untuk dalaman pulak saya ambil VIVIX, collagen, ESP dan vitamin C

alhamdulillah..
dalam 5 hari je muka saya beransur pulih. dan lepas seminggu dah ok dan macam tak kena campak je...
____________________________________________

MENAKJUBKAN kan ESP tu boleh jadi bedak?? Serius saya pon macam teruja tau. Cuma saya selalu amalkan masker ESP + Alfalfa seminggu 3 kali. 

Kesan pada saya?  Klik sini 

Wallahu a’lam.


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI FARA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area WANGSA MAJU, SETIAWANGSA, SETAPAK, KERAMAT, MELAWATI,  boleh hubungi FARA untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 FARA akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Popular Posts