Tuesday, March 31, 2015

Bersama Group Jutawan Shaklee : Beza bagi saya

(JUTAWAN SHAKLEE berbeza)

Nampak tajuk tu tak? Apa yang bezanya? Meh saya kongsikan sikit..

Sejak berbisnes Shaklee , dan Alhamdulillah saya dalam kumpulan yang betul.
pada saya setiap masa sangat berharga. Dari bangun tidur dah set dalam kepala apa nak kena buat. Sepanjang hari setiap minit tu sentiasa bermonolog sendirian!
Buku checklist akan dibentangkan dan cek apa yang saya telah lakukan hari tu. 

Cek status dah update ke belum, solat dhuha mengaji istigfar zikir dah buat ke ..cukup ke tak, risau kalau tak buat tak cukup. 

Ada yang bila saya share, mereka tak nampak semua tu.. ada yang tanye,'' bisnes apa cmtu.. xde pon pakai smart2 lawa2 pergi jumpa nak coaching2 orang?'' Hehehe... 

Kan saya cakap bisnes Shaklee dalam group Jutawan Shakled sangat berbeza! Bukan produk semata-mata, yang sangat dititikberatkan dalam group ini AMALAM ROHANI dan PENTINGNYA ILMU. Dan NIAT bukan 💲💲💲💲 Semata2... Lebih dari itu! 

Tetapi setiap apa yang kita rancang Allah yang menentukan..Ujian yang Allah bagi tu nak kita berfikir bukan cepat mengalah! 

NAK JOIN? cuma rm75 je untuk seumur hidup! Tak perlu lagi nak bayar renew ahli setiap tahun... 

<Pasti Jutawan>

# Untuk tempahan dan mendapatkan khidmat konsultansi boleh hubungi saya di 
fara435@yahoo.com @ 012-3107784

# Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi diilaman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose apa jua penyakit .Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Help Others to Help Others
Salam Sayang
Ibu Otomen
FaraSainai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Popular Posts