Tuesday, March 3, 2015

Ceritaku bersama ESP

Assalamualaikum semua.. 

saya tah tahan terpaksa juga luahkan perasaan saya ,bagaimana pengalaman saya bersama ESP Shaklee.... 

Pengalaman pertama kali pada tahun 2010 , sewaktu itu saya menyusukan anak ke-2. Memang saya tersangat teruja bila susu yang tiba-tiba drop semakin menjadi-jadi pulak banyaknya. Dan saya teruskan masa mengandungkan anak ke-3 .

Sepanjang mengandungkan anak ke-3 ESP dan set mengandung adalah teman saya. Sepanjang 9 bulan saya tidak rasa penat langsung, walaupun masa itu saya juga terpaksa menyusukan anak ke-2 atau kita sebut tandem nursing... 


 Selepas bersalin, dalam pantang ESP juga banyak memberikan tenaga yang optimum tambahan saya tandem nursing kedua-dua anak saya..Subhanallah.. 

masa itu penat nya menyusukan kedua-dua anak memang dasyat. 

Apa yang MENAKJUBkan apabila saya mula pump susu untuk stok anak ke-3 Subhanallah susu melimpah ruah..

Dan sekarang, ESP teman baik saya setiap pagi sebagai sarapan. Dan bertenaga sampai tengah hari. ESP memberikan kesan yang BERBEZA pada kulit muka saya semakin licin. 

Oh ye .. ESP saya minum tak campur dengan air lain .. Sebab saya pernah baca mamacery post .. Adalah lebih enak jika diminum macam tu je.. Dan nutrien yang ada tak la dicabuli dengan benda lain gituu .. Its true sebab saya lebih suka dengan rasa yang ORIGINAL ... 

Banyak-banyak protein soya di pasaran ESP IS THE BEST!! Kerana itu ramai yang cintakan ESP.


apa tunggu lagi? 

Jom Order ESP 1 tin dan anda dapat merasai bermacam-macam kesan ajaib pada diri anda sendiri nanti.  Bulan March 2015 ada promosi harga runtuh! 


Wallahu a’lam.


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI FARA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area WANGSA MAJU, SETIAWANGSA, SETAPAK, KERAMAT, MELAWATI,  boleh hubungi FARA untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 FARA akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Popular Posts