Tuesday, March 3, 2015

Kulit Semakin Berseri dengan ESP (energizing soy protein)

Assalamualaikum semua yang sudi membaca blog until jannah..

Kebetulan bulan ni ada promosi ESP kan , apa kata saya sharing serba sedikit testimoni diri saya selepas consume ESP bersama-sama dengan Vitamin yang lain. Yang bestnya, HANYA dengan ESP macam-macam tau anda dapat kebaikan darinya. 

Sebelum tu... saya nak cerita la sikit apa itu ESP ni yang digembar gemburkan sejenis protin yang bukan GMO.. detail boleh klik sini. 





ni wajah sebelum saya consume semula dengan ESP with MAKE UP -nampak la ok kan.. hehe .
masa ni saya gunakan produk Collagen yang ada bahan mercury tu.. 

Tengok gambar atas tu... memang nampak kulit saya ok je kan. tu sebab saya cover dengan make-up dan saya guna produk Collagen. memang kulit cerah, tapi tang muka je la ... selepas lama-lama kulit semakin teruk then saya stop. 

ok, kat bawah ni gambar terbaru saya ambil masa attend event Shaklee ahad lepas. 

selepas consume ESP plus others vitamin + Nutriwhite Cleanser

Nampak tak perBEZAan yang ketara.. atas tu dengan make up.. kat bawah ni cuma lipstick je la.. the rest memang tak pakai pepe...

ESP Shaklee! yang ni memang paling besttt sekali, Saya tak tipu! Sebab saya dah try macam-macam produk kecantikan yang ada dalam pasaran, yang ni paling ok. Siap boleh buat masker lagi~

Ni antara khasiat2 dia:
  • ESP bekalkan protein untuk pembentukan sel kulit yang cantik dan sihat menggantikan sel kulit yang rosak 
  • ESP bentuk sel kulit baru gantikan sel kulit yang mati di sekitar kawasan parut
  • ESP menganjal dan menegangkan kulit
  • ESP hilangkan parut dan jeragat
  • Membaiki pigmentasi supaya tona kulit sekata


Dan jugak vitamin C! Vitamin C ni memang famous dengan mencantikkan kulit.. Artis-artis mostly cucuk vitamin C kat kulit, tu yang cantik je... Tapi saya  tak sanggup la nak cucuk-cucuk bagai, makan supplement je..



Ni antara kebaikan2 vitamin C
  • Bantu tubuh hasilkan kolagen & memudarkan jeragat
  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran luar
  • Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelembutan serta kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit
Selain dari 2 produk yang wajib saya ambil untuk mencantikkan kulit, B-Complex dan Alfalfa sangat penting untuk kurangkan stress dan detox segala toksin dalam tubuh badan. 



haaa yang ni lagi best ! Pencuci muka paling terbesttt saya pernah cuba. sebelum ni pakai jenama MK. ok jugak..tapi saya prefer Shaklee sebab saya consume vitamin shaklee, so kulit pon perlu vitamin dari produk yang sama.. kalau campur-campur lain pulak jadinya. lagipun saya tak study tentang MK.. ehehe 
Gentle deep foaming cleanser

Ni salah satu kegilaan pencinta Shaklee untuk set skincare... NUTRIWHITE. sekarang saya cuma gunakan pencuci mukanya sahaja. the rest belum lagi... just sikittt je pakainya.. memang tahan la berbulan-bulan insyaallah. hehe 

Ok, best kan produk Shaklee sebab langsung TIDAK MERBAHAYA.. 

apa tunggu lagi? 

Jom Order ESP 1 tin dan anda dapat merasai bermacam-macam kesan ajaib pada diri anda sendiri nanti. 


Wallahu a’lam.


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI FARA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area WANGSA MAJU, SETIAWANGSA, SETAPAK, KERAMAT, MELAWATI,  boleh hubungi FARA untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 FARA akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Popular Posts