Tuesday, April 7, 2015

Tukar Ubat Doktor Kepada Supplement Semulajadi

Ni sharing dari pengalaman saya sendiri. Panjang sikit cerita malam ni.
------------------------------------------------------- 
Saya pernah mengalami demam selsema sampai 2 minggu. Sakit kepala, ulser mulut, demam, selsema, loya je perut ni.

 Saya pernah jumpa doktor untuk mengesahkan keadaan saya, dan doktor akan bagi ubat - panadol, antibiotik , ubat selsema, ubat tahan muntah.. tu je. Selalu u olls pon dapat camtu kan. 😎😎 

Apa yang saya buat, saya tak makan pon ubat2 tu sebab saya TAHU RISIKO MAKAN UBAT LEBIH TERUK sebenarnya. 😲😲😲

Jadi saya gantikan ubat2 tu dengan supplement semujadi dari SHAKLEE.

 πŸ’Š Panadol saya gantikan dengan B COMPLEX
πŸ’‰Antibiotik saya gantikan dengan GARLIC
πŸ’ŠUbat selsema saya gantikan dengan VITAMIN C
πŸ’‰ Ubat tahan muntah saya gantikan dengan PEPPERMINT GINGER


Semua stok ni WAJIB ada dalam rumah saya. Alhamdulillah hampir 1tahun saya tak makan ubat doktor lagi dan kurang dapat sakit seperti dulu.  Anak2 pon Alhamdulillah kurang demam, kurang dapat sakit.

Subhanallah..Tq Allah..Tq Shaklee

# Untuk tempahan dan mendapatkan khidmat konsultansi boleh hubungi saya di 
fara435@yahoo.com @ 012-3107784

# Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi diilaman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose apa jua penyakit .Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Help Others to Help Others
Salam Sayang
Ibu Otomen
FaraSainai
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Popular Posts